Sista chansen: Följ med på kick-off inför valet 2018

Nu har det blivit hög tid att anmäla sig till årets roligaste kick-off, nämligen den inför valrörelsen.

Tillsammans med LO och ABF har Socialdemokraterna i Mellansverige hyrt en hel båt där vi äter gott, minglar med partikamrater, kollar på utställningar och deltar i seminarier. Flera profiler från arbetarrörelsen finns även på plats. Det blir ett dygn på Östersjön tillsammans med 1200 socialdemokrater där vi får möjlighet att peppa varandra att göra en bra valrörelse.

Datum: Lördag 17-18 februari 2018

Plats: Östersjön med båten Viking Cinderella

Bokning: Viking Line, telefonbokning 08-452 40 00

Bokningskod: Val2018

Hytter

Det går bra att boka hytt ensam eller dela med vänner.

Lyxhytt 1500:-

A-hytt 1000:-

B-hytt 700:-

C-hytt 400:-

Mat

Middag på lördag kväll, sjöfrukost på söndag morgon samt frukt och kaffe i konferensen kostar 539:- person och är obligatorisk vid bokning. Notera om du vill äta kött, fisk eller vegetariskt (Även om kostavvikelse önskas). Lunch på söndagen kan bokas men ingår inte i det obligatoriska matpaketet.

Anslutningsresor

Anslutningsresor med buss tur och retur kan bokas till en kostnad av 190 kr person. Det finns även begräsnat antal bilparkeringar ombord för 200:-

Det finns endast 80 platser kvar!

Vänta därför inte om du vill vara säker på att få följa med!